reklama

Zrada mužstva

Pršalo, fúkal vietor a bola tma, no zároveň svietilo silné slnko. Tak vyzeral môj vnútorný svet. Jasné, že sa začal premietať aj von.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak som sa zamiloval. Nechcel som. Chcel som iba dávať lásku. Nič viac. Dávať. Tak som to cítil, a bola vydatá. Chcel som jej dať dar, ktorý jej vysuší slzy a zohreje srdce. Aby si to zobrala a išla s tým ďalej. Tak som to mal. Chvíľu som sa v tom cítil silný a bolo to tak správne. No neodolal som ženskej nehe a príťažlivosti.
Jasné, nebolo to nepríjemné. Bolo to krásne. Ale, malo to veľké ale.
Zo začiatku som tú ženu, ktorá mi otvorila srdce, smeroval k jej mužovi. Toto malo byť len otvorenie a nie zmena partnerov. Vedel som, že to môžu zažívať spolu, že je to o tom, či v tom stave dokáže byť ona. Nebolo to o mne. Bol som len služobník, ktorý nič nechcel. Iba dať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asi to prísť muselo, aj keď to stále pokladám za svoju chybu a zídenie z mojej cesty. Čo chcem povedať je to, že som to vnímal, ako zradu mužstva.

Akoby som zrádzal všetkých mužov sveta. Žiadne akoby. Proste som ho zradil. Jej muža, muža v sebe, ju, aj moju vlastnú lásku v srdci.

Aj tak ďakujem.

Peter Fabian

Peter Fabian

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Memento mori.Uvedomenie si smrti nás môže naučiť naozaj žiť a život hlboko vnímať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu