reklama

Voličský preukaz cez volby.digital? Bacha na zlú info.

Vybavovali ste si voličský preukaz elektronicky? Cez volby.digital? A neprišlo vám potvrdenie o prijatí žiadosti? Mne neprišlo, tak som si dal úradnícky šprint.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po vyplnení údajov a potvrdení sa na obrazovke zobrazí upozornenie, aby sme si skontrolovali e-mailovú schránku a počkali na potvrdzovací e-mail s informáciou o prijatí žiadosti. Vraj preto, lebo si portál nie je istý, či má všetky adresy správne.

Kultúrna vložka: Pár dní som počkal a skontroloval. Nič. Tak som si div nohy nedolámal, ako na úrad utekal. Už už išla pani vypisovať papier ručne (nešiel systém, ako bonus), keď sa ma opýtala, či som si nepodával žiadosť elektronicky, lebo je jej moje meno povedomé. V meste veľkosti Piešťan, to bolo lichotivé a trochu to kompenzovalo stratený čas. Moje dva preukazy mi ochotná pani vytiahla z hromady pošty, tej papierovej, pripravenej na odoslanie. Bolo to o chlp. A keby sa nepriznám, mohol som mať ďalšie preukazy a hlasovať tak za dvoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naspäť k veci: správu o prijatí žiadosti neodosielali nikomu, ani nevedeli, že o tom portál informuje.

Nepanikárte ako ja, a použite telefón. :-)

Obrázok blogu
(zdroj: volby.digital)
Peter Fabian

Peter Fabian

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Memento mori.Uvedomenie si smrti nás môže naučiť naozaj žiť a život hlboko vnímať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu