reklama

Čas na občiansku neposlušnosť?

Prvé kolo máme za sebou. Každý po svojom, svorne so svojim subjektívnym prežívaním. Môj vnútorný hlas mi vraví...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... To je jedno. Tiež som zvažoval, tiež sa mi nechcelo. Čo ale vidím, okrem toho nábehu na osobné fantasmagórie? Že ide o veľký prd. Že vláda musí zaujať nejaký postoj. A mudrovať spoza monitora je také ľahké.

Či odvádzajú mužov na front? A ženy ostanú bez pomoci? Či zatvárajú ľudí kvôli presvedčeniu do basy a ich deti doštudujú maximálne SOU?

Nie, nemyslím si, že je čas prejaviť občiansku neposlušnosť. Dôvody tu už boli vážnejšie. Ale rozhodne je na to príležitosť, aká tu azda ešte nebola. Jednoduchá a pomerne bezpečná. "Tak hurá do toho!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nebojím sa Covidu, nebojím sa obmedzenia slobody, na test som bol a rúšku vonku nosiť nebudem. Obával by som sa len "tých správnych". Tí vedia narobiť galibu. Či už na jednej, alebo druhej strane.

Umrieme tu nakoniec všetci. Tak načo si to ešte komplikovať?

Peter Fabian

Peter Fabian

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Memento mori.Uvedomenie si smrti nás môže naučiť naozaj žiť a život hlboko vnímať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu